PLEASE READ! Win/Loss Leaderboard is saying wrong rank - Xbox 360 (360) Forum - GameBattles Forums
Reply
 
Thread Tools Display Modes
Old 16 Apr 2013, 11:35 PM EDT   #1
MasterJeff_PDX
Taking the Plunge

MasterJeff_PDX's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 181
MasterJeff_PDX will become famous soon enough
PLEASE READ! Win/Loss Leaderboard is saying wrong rank

On my page it says I'm ranked 1604th in Black Ops II Wins leaderboards but when I actually go look I'm ranked 113th in Black Ops II leaderboards.... I would really like it to be fixed? Can an admin or someone help me out? Or do I need to submit a ticket or what? Please and thanks!

__________________

MasterJeff_PDX is offline   Reply With Quote
Old 16 Apr 2013, 11:46 PM EDT   #2
AyoMontero05
Testing the Waters

AyoMontero05's Avatar
 
Join Date: Apr 2013
Location: California
Posts: 35
AyoMontero05 will become famous soon enough
Yeah that happend to me too.
AyoMontero05 is offline   Reply With Quote
Old 17 Apr 2013, 12:14 AM EDT   #3
KingPersuade
Road to Glory
 
Join Date: Aug 2012
Posts: 885
KingPersuade is a name known to all
Does it really matter tbh?
KingPersuade is offline   Reply With Quote
Old 17 Apr 2013, 12:32 AM EDT   #4
MadRyan34
Yes, I am 'Mad'

MadRyan34's Avatar
 
Join Date: Dec 2009
Location: Recording "Montage"
Posts: 6,938
MadRyan34 has disabled reputation
I'm first in Halo so back off. I rightfully earned this rank and I don't want it messed up by your whole accusation Mumbo jumbo
__________________
"Hide your innocence before I see right through"
MadRyan34 is offline   Reply With Quote
Old 17 Apr 2013, 12:56 AM EDT   #5
MasterJeff_PDX
Taking the Plunge

MasterJeff_PDX's Avatar
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 181
MasterJeff_PDX will become famous soon enough
Quote:
Originally Posted by MadRyan34 View Post
I'm first in Halo so back off. I rightfully earned this rank and I don't want it messed up by your whole accusation Mumbo jumbo
.....You're 0-1 in Halo.......LMFAO
__________________

MasterJeff_PDX is offline   Reply With Quote
Old 17 Apr 2013, 8:39 AM EDT   #6
A_Limerence
Double Trouble
A_Limerence's Avatar
Premium Member
 
Join Date: Apr 2012
Location: Pennsylvania
Posts: 2,266
A_Limerence has disabled reputation
Quote:
Originally Posted by MadRyan34 View Post
I'm first in Halo so back off. I rightfully earned this rank and I don't want it messed up by your whole accusation Mumbo jumbo
Lol'd .
A_Limerence is offline   Reply With Quote
Old 17 Apr 2013, 8:48 AM EDT   #7
MadRyan34
Yes, I am 'Mad'

MadRyan34's Avatar
 
Join Date: Dec 2009
Location: Recording "Montage"
Posts: 6,938
MadRyan34 has disabled reputation
Quote:
Originally Posted by MasterJeff_PDX View Post
.....You're 0-1 in Halo.......LMFAO
Yup. Out of my entire Halo career I have only been beaten once. I'm glad that gamebattles recognizes this and allows me to enforce my dominance over other players.
__________________
"Hide your innocence before I see right through"
MadRyan34 is offline   Reply With Quote
Old 17 Apr 2013, 9:17 AM EDT   #8
iLy_Beanies-_-
Testing the Waters
 
Join Date: Apr 2013
Posts: 10
iLy_Beanies-_- is one of the most hated people on GameBattles
TBH It really doesnt matter lol
iLy_Beanies-_- is offline   Reply With Quote
Old 17 Apr 2013, 2:38 PM EDT   #9
SabotageManiac
Forum Grinder
SabotageManiac's Avatar
Premium Member
 
Join Date: Jan 2013
Posts: 923
SabotageManiac is a splendid one to beholdSabotageManiac is a splendid one to behold
Quote:
Originally Posted by MadRyan34 View Post
Yup. Out of my entire Halo career I have only been beaten once. I'm glad that gamebattles recognizes this and allows me to enforce my dominance over other players.
But you also have 0 wins...
SabotageManiac is offline   Reply With Quote
Old 17 Apr 2013, 3:05 PM EDT   #10
FaMaSWorK
Going Strong

FaMaSWorK's Avatar
 
Join Date: Jan 2007
Location: [203] Connecticut.
Posts: 359
FaMaSWorK has disabled reputation
Send a message via AIM to FaMaSWorK
Quote:
Originally Posted by MadRyan34 View Post
Yup. Out of my entire Halo career I have only been beaten once. I'm glad that gamebattles recognizes this and allows me to enforce my dominance over other players.
I lol'd a bit.
__________________
→→ FaMaSWorK 2kô ←←
→→→ Boston Celtics ←←←
→→ AiM: GB DyNasTee ←←
FaMaSWorK is offline   Reply With Quote
Old 17 Apr 2013, 4:57 PM EDT   #11
_Dennis_
Senior OLT Support Specialist
_Dennis_'s Avatar
Premium Member
 
Join Date: Mar 2010
Posts: 222
_Dennis_ has a brilliant future_Dennis_ has a brilliant future_Dennis_ has a brilliant future_Dennis_ has a brilliant future_Dennis_ has a brilliant future_Dennis_ has a brilliant future
Quote:
Originally Posted by MadRyan34 View Post
Yup. Out of my entire Halo career I have only been beaten once. I'm glad that gamebattles recognizes this and allows me to enforce my dominance over other players.
Made me lol irl Thanks for the laugh
__________________

@MLG_Burst
_Dennis_ is offline   Reply With Quote
Reply
 


Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

All times are GMT -4. The time now is 7:33 AM EDT.
Powered by: vBulletin, Copyright ©2000 - 2014, Jelsoft Enterprises Ltd.